Kráľovná vo svojej kuchyni

Skôr ako začnem zdieľať svoje skúsenosti, rada by som sa vám bližšie predstavila.

Ako mnohé z vás aj ja som žienka, ktorá rada tvorí a miluje život. Som tiež manželka a mama dvoch detí.

Pred piatimi rokmi som zmenila stravovanie a zároveň som sa začala venovať etikoterapii.

K zmene stravovania ma viedla moja intuícia. Podvedome som cítila, že potrebujem zmenu. Po naštudovaní makrobiotiky som vedela, že je to moja cesta. Začala som objavovať varenie bez mliečnych výrobkov a prirodzené chute zeleniny. Zistenie, že aj bez smotany môže byť jedlo chutné ma motivovalo k ďalším zmenám. Na istý čas som prestala jesť mlieko a mliečne výrobky, pretože som ich v tom období jedla veľmi veľa. Dnes si opäť pochutím na kvalitnom syre, už je to však v menšom množstve a v iných kombináciách.

Postupne som pridávala do môjho jedálnička celozrnné obilniny, ktoré som dovtedy vôbec nepoznala a veľa zeleniny. Zrazu som zistila, že nejem mäso a vôbec mi nechýba. Varím hlavne zeleninové jedlá a tie učím variť na kurze Kráľovná vo svojej kuchyni.

Po prečítaní knihy Co s doktorem od Vladimíra Vogeltanza som sa začala zaujímať o etikoterapiu na Slovensku. Škola etikoterapie Advaita Vladimíra Červenáka, mi umožnila spoznať samu seba a postupne meniť svoj život. Okrem toho, že sa z môjho šatníka vytratili nohavice a pribudli sukne :-) prebrala som zodpovednosť za svoj život a začala som ho sama tvoriť. V ďalších článkoch budem zdieľať svoj proces zmeny, čo mi na mojej ceste pomáha a aké máme možnosti. 

Odporúčam